Wpadnij tu do mnie koniecznie :)

niedziela, 21 października 2012

CANDY, CANDY, Zapraszam!

Zapraszam wszystkich was mnie tu odwiedzających na moje pierwsze rocznicowe CANDY.
Już za niecały miesiąc minie rocznica mojego blogowania.. Będzie mi miło podzielić się częscią mojej pasji.
Do zgarnięcia: całkiem pokaźny stosik serwetek mw. 40 szt. o tematyce 4 pory roku.
2 metry bawełnianej koronki w kolorze cappuccino. Drewniane serduszko do ozdobienia i cynowe pobielone serce wykonane przeze mnie.  Z pewnoscią dorzucę jeszcze cos (preparaty) oraz typowo holenderskie słodycze :)


Zasady Candy:
Każdy może wziąć udział w moim Candy
niezależnie od tego czy ma cos wspólnego z dekupażem, czy chciałby dopiero spróbować.
Proszę o podlinkowanie na pasku bocznym swojego bloga banera z odnosnikiem do Candy.
Osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie maila.
Zostaw komentarz pod tym postem z  chęcią udziału w zabawie,
co ważne z kolejnym numerem zgłoszenia, 
będzie to ułatwieniem przy losowaniu.
Bedzie mi miło jesli dodasz mnie do obserwowanych, jesli nie - nadal masz szanse zabawy :)
Czas wysyłania zgłoszeń od 20 października do 18 listopada.
Wysyłka nagrody (ponieważ mieszkam w Holandii)  rzecz jasna na terenie Polski i całej Europy.    

77 komentarzy:

  1. 01. Tu Dyzia z Kariny Czarów, jeszcze nie brałam nigdy udziału w Candy i nie wiem jak to się to się robi, ale chcę wziąć udział w zabawie. Podlinkowałabym cię chętnie na moim blogu, ale nie wiem za bardzo jak, może dasz mi instrukcje na priw na forum? A do obserwowanych blogów to chętnie cię dodam:) Dyzia - De ququ

    OdpowiedzUsuń
  2. 02.
    Niestety nie posiadam bloga ;) Dlatego zostawiam maila: natalyyjka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. 03) urodziłam się 3 więc może moja ukochana trójeczka przyniesie mi szczęście:) uwielbiam Twoje prace już od dłuższego czasu- zresztą przez Ciebie założyłam blog:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne cukierki przygotowałaś! Oczywiście zgłaszam się (z nadzieją, że padnie na mnie, szczególnie jeśli pod przykrywką holenderskich słodyczy miały by się ukrywać stroopy! ;) ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście 04)
      Fatalnie (już zaburzyłam odliczeniową konstrukcję - to przez perspektywę słodyczy!)

      Usuń
  5. Nic sie nie stalo :) tak stroopwafle i inne slodyczki tez ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. 6.Ustawiam się w kolejce nie mam bloga to tmacek@o2.pl i obserwuję twój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. 7. To i ja się ustawię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. 8. Ustawiam się w kolejce po takie dobra:)

    OdpowiedzUsuń
  9. 9. Z wielką chęcią wezmę udział w Twoim candy. Cukiereczki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 10. zgłaszam się! obserwuję, banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/
    oliwkowepasje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 11!
    Zgłaszam się a jakże! Takie słodkości, to nie mogę przejść koło nich obojętnie, chociaż coś ostatnio szczęścia szukam i szukam... ale może tym razem...

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne rzeczy, obserwuje chetnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. 13 (bo zakładam, że poprzedniczka też bierze udział w Candy) Kre-Akcja obecna, chętna na każdą serwetkę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 14. Ja też kocham papier i wszystko co z papieru. Do decoupage mnie ciągnie, tylko materiałów brak, dlatego z chęcią w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. 15.Dziękuję za odwiedziny i zapisanie się na moje candy ,ja trochę próbuję coś robić w decu więc twoje cukieraski by mi się bardzo przydały zapisuję się i pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  17. 16. Ja również z chęcią się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 16. To i ja spróbuję. A nuż się uda rozpocząć przygodę z decu:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 18.
    Przygotowałaś dla nas super candy, chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  20. 20
    i ja ustawiam się w kolejce ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. 21 - to mój numer w losowaniu
    gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  22. 23. bardzo miły blog, zgłaszam się do zabawy, pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  23. 25. ja równiez gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 26. TEZ SIE ZGLASZAM. PRZEZ PRZYPADEK TRAFILAM NA TWOJ BLOG I BARDZO MI SIE SPODOBAL,STOOO LAT Z OKAZJI PIERWSZEJ ROCZNICY
    POZDROWIONKA

    OdpowiedzUsuń
  25. 27.Wkomponuję się w ogonek i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com oraz epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. 28. Dołączam do zabawy. Pozdrawiam rocznicowo!

    OdpowiedzUsuń
  27. 29. Z wielką ochotą zapisuję się na candy u Ciebie:) Piękne rzeczy robisz, z przyjemnością rozgoszczę się na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. 30.
    Mam nadzieję że ten numer będzie dla mnie szczęśliwy, z chęcią przygarnę ten zestaw :)
    Zapisuję się. Oczywiście obserwuję.
    Pozdrawiam
    Iza
    Ps. Zapraszam do mnie na cukierka

    OdpowiedzUsuń
  29. 31. 16 listopada koncze dokladnie 31 lat, moze wygram sobie prezencik :) Nie posiadam bloga, tylko konto na cr i fb, jednak na candy zapisuje sie chetnie. Pozdrawiam po sasiedzku z Niemiec bardzo zachodnich, tuz obok Holandii.
    thearrow@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postanowilam zalozyc bloga!!!! Zmotywowalam sie :)

      Usuń
    2. Brawo! Grunt to sie odważyc :) Mam nadzieje, że dorzuciłam mały kamyczek do twojej decyzji :) Pozdrawiam cieplo i trzymam kciuki ##

      Usuń
  30. 32. Chętnie spróbuję czegoś nowego toteż zgłaszam się i ja :D Pozdrawiam ciepło... Kinga
    http://klamaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. 33. Zapisuję sięz przyjemnością, część artykułów do decoupage już mam, także taki zestaw bardzo mi się przyda :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za zaproszenie na candy i oczywiście ustawiam się w kolejce. Podobają mi się Twoje prace są kombinowane i nieoczywiste tak jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Graszynka ma numer 34.
      dziekuje za mile slowa :)

      Usuń
  33. 35. Ja zaczynam przygodę z decoupage. Pierwsze próby mam już zaliczone ;-) Zestaw przez Ciebie przygotowany mocno kusi.
    Chciałabym kiedyś takie piękne prace tworzyć!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  34. 36.
    Zapisuję się również. Fantastyczny zestaw.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. 37. Ale świetne cukierasy! Jestem amatorką w decoupagu ale chętnie coś wyczarowałabym przed świętami dla swoich najbliższych! więc chętnie przyłączę się i z niecierpliwością będę wyczekiwać na wyniki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. 38. Piękne słodycze :) Zgłaszam się i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. 39. i ja chętnie dołączę. zapraszam na candy do mnie http://zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com/2012/11/candy-po-raz-pierwszy.html

    OdpowiedzUsuń
  38. 40 I ja staję w ogonku czekając z niecierpliwością na losowanie. A w ramach rewanżach zapraszam na candy na moim blogu

    http://niebezpiecznie-natchniona.blogspot.com/2012/10/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  39. 41 Właśnie zaczęłam przygodę z decupażem i chętnie przygarnę te piękne cukierasy na pewno wykorzystam.Chętnie też spróbuję holenderskich łakoci.Pozdrawiam i podziwiam Twoje zdolności.Jestem pod wrażeniem.
    Marzena
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. 42. :) czasem też dekupażuję z większym lub mniejszym efektem:))) dlatego z wielką radością zapisuję się na te słodkości,a i również zapraszam do siebie na mikołajkowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
  41. 43. Witam serdecznie. To i ja się przyłączam. Zapraszam też do mnie na bloga ( komentarz mile widziany )

    OdpowiedzUsuń
  42. 44. Super candy, jeśli można, zapisuję się :)
    dorgia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. 45.fajnie było by wygrać takie słodkości...
    tym bardziej że nigdy w życiu nie kosztowałam cukierków z Holandii...

    OdpowiedzUsuń
  44. 46. Oby mi się poszczęściło:)

    OdpowiedzUsuń
  45. 46. Ja pierwsze próby decu mam za sobą, z przyjemnością zapisuję się do zabawy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  46. 48. zapisuje się, zostaje na dłuzej i bede poznawac Ciebie :) banerek jest :)

    OdpowiedzUsuń
  47. 49. Przyłączam się do zabawy. Cudności tu znalazłam u Ciebie. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  48. 50. 50. Zgłaszam się do zabawy :) http://szczyptamagii.blogspot.com/ Zapraszam również na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Takiego super candy nie mogę przegapić. Ja się decou od niedawna zajmuje więc tym bardziej mi się wszystko przyda

    OdpowiedzUsuń
  50. 52. chyba taki numerek powinnam napisać, nie jestem pewna, bo poprzedniczka nie napisała..
    z chęcią staję w kolejce po słodkości, szczególnie skuszona typowo holenderskimi słodkościami ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. 63. Chyba :)
    Jak decu to zawsze chętnie startuję, niestety bloga nie mam więc podaję maila i trzymam kciuki!!
    fifik5@o2.pl
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  52. Vera ani jedno ani drugie ;) Porzadek musi byc drogie panie ;))) Vera masz numer 54.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja po sasiedzku z Niemiec sie zapisze:)
    koziolekhobby.blogspot.com
    Numerek 55

    OdpowiedzUsuń
  54. To ja będę 56 :) śliczne nagrody przygotowałaś. Pozdrawiam!
    anzaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. 57. Podobno siodemki sa szczesliwe, to moze....?
    Z Florydy sle moc goracych pozdrowien!
    alina-lifeafter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. 58. Grzech sie nie zapisać! Więc w kolejeczce staję i ja! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. 59. To i ja nieśmiało dołączę do kolejki!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. 60. Zapisuję się z wielką przyjenmnością:)

    OdpowiedzUsuń
  59. 61. WOW!!!! Załapałam się :-) Próbuje szczęścia, bo same cuda widzę :-))) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Like Advent and Christmas time most of all:) And like your sweet Christmas candy very much too:)
    http://mothersmornings.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  61. 63 - chyba? I ja ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam Gałązka :)

    OdpowiedzUsuń
  62. 65. Zapisuję się ! :)
    Obserwuję jako : Nik uśka
    Baner : W zakładce "Konkursy"
    E-mail : nika05663@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. 66. też się ustawiam, cudne nagrody!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. 67. I ja się zapisuję :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Dziękuję wam za zgłoszenia i udział w Candy :) bardzo mi miło, ze zgłosiło sie aż tyle osób. Zamykam Candy i zbiaram się za przygotowania do losowania :)

    OdpowiedzUsuń